HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Hiszti! Hiszti! Hiszti!

2009.08.25. 20:19 :: dorothy84

Dominik elkezdte a hisztizést. Már korábban is próbálkozott a pelenkázásnál, hogy dobálta magát, és mindig felült. Már akkor is hallottam a síráson a különbséget, hogy ez csak hiszti, de ma már nagyon komolyan nyomta....

Dobálja magát, és ordít, ha nem az van amit ő akar. Ma ki akart jönni a babakocsiból, és azért mert éppen nem dobtam el mindent a kezemből, őrületes ordítozásba kezdett, és addig dobálta magát, míg teljesen elfeküdt a kocsiban. Utána kivettem, és nem öleltem egyből magamhoz, meg akartam igazítani a felsőmet. Állt és verte a lábát, utána teljesen elhagyta magát, és odított. Az én kis szelíd, kedves, barátságos kiffiam:(

De azért imádom! Ma már a béka hangját is utánozta, és "kukuzik" egyfolytában. Ma is megnéztük a környék összes legelésző "kukuját" mostmár ha sikerül meg is cincálja őket.

Szólj hozzá!

Címkék: mit tud a baba

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr391338038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása