HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Kúszunk, csúszunk, pörgünk

2009.08.14. 21:36 :: dorothy84

A nyaralás alatt Domka már nagyon produkálta magát, a felülés már minden gond nélkül ment, és mikor hazaértünk június 18-án kezdett el kúszni. Először még csak pár karhúzás sikerült, de már nagyon boldog volt, hogy elérte a kiszemelt játékot. Ezt napról napra tökéletesítette, ma már villám gyorsan közlekedik a lakásban.

Mivel rengeteget játszik, és kúszik, a szobáját is átrendeztem nagyfiúsra, így több hely marad a játékra, és igyekeztem úgy rakni a bútorokat, hogy semmi veszélyforrás ne legyen. Kialakítotam egy játszósarkot, szerintem nagyon barátságosra sikerült. Dominik imádja.

Olyan édesen játszik...

 

Szólj hozzá!

Címkék: mit tud a baba

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr841310139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása