HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Az első falatok

2009.08.10. 16:55 :: dorothy84

Domika betöltötte a 4. hónapot, és úgy döntöttem megkóstoltatom vele a gyümölcsöket. Mivel elég rossz evő volt,könyörögni kellett neki, hogy a tápszert, és az anyatejet megegye, ezért megoszlottak a vélemények, hogy elkezdjük-e a hozzátáplálást.

Néha egy kis gyümölcslevet nyalogattunk, kóstolgattunk, majd megpróbáltuk egy üveges almapürét is. A védőnőnk azt mondta, hogy egy ilyen üveg kezdetben 3 napra elegendő a babáknak.

Az én kisfiam, mint aki már hónapok óta erre várt, habzsolta a pépet, ha engedem, lehet, hogy egy egész üveggel benyakal. Persze azért igyekeztem mértéktartó maradni, és fél üvegnél többet nem adtam neki. Így ment ez minden nap, majd 1-2 hét után a déli tápszert teljesen felváltotta a gyümölcspép. Amikor már a gyümölcsöt szívesen ette, tettem bele egy kis krumplit, és zöldség alapú pépekkel próbálkoztam. Kezdetben csak üveges ételt adtam neki, nehogy valami permetezett, génkezelt zöldségtől baja legyen,de körúton a Bio ABC-ben nagyon jó alapanyagokat találtam, így elkezdtem főzni is. Minden ételt szívesen evett.

Az ebédhez nagyon jól tudtam a napirendünket igazítani, mert a püré mindig délre esett, és ehhez igazodott az uzsonna, és a vacsora is.

Szólj hozzá!

Címkék: hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr341300794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása