HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Az én kis festőm

2010.07.24. 15:50 :: dorothy84

Eleinte nehéz volt rávenni Domit az alkotásra, nem tudta mit akarok, miért kenjen ő bármit is a kezére, vagy a papírra, de egyre jobban érdekli a dolog, miután látja, hogy a sok ecsetvonásból összeáll valami.

Amikor a dédinek ajándékba készítettem egy "tabló"képet rajta az unokákkal, Domi nem jött oda, nem is gondoltam, hogy figyel de amikor végeztem akkor odament az asztalhoz, ő is megfogta a vonalzót, és mért, rajzolt, firkált.

Firkálni már régóta szoktunk, de mióta a Gulliverben vettem egy kifestő könyvet, amihez csak víz kell és előjönnek a színek, azóta nagyon lelkes.

Ma 2 képet is kifestett, hozta  a kis tálkát, hogy adjak még vízet neki, mert hát jól el kell áztatni a papírt:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ujjfestéket is kapott, eleinte kiborultam, hogy a hasára keni, aztán kitaláltam hozzá különböző feladatokat.

Ezek készültek:

1. egy almafa( ha nem lenne felismerhető)

Színes papírból vágtam ki a lombkoronát, és rajzoltunk neki törzset. Domi kézlenyomata az ágak, és ő pöttyözött piros kis almákat.

2. Rajzoltam eg méhkaptárat, köré sárga Domi ujjlenyomatok kerültek, majd kiegyészítettem őket szárnyakkal és csíkokkal.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr482173064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása