HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Cumiiiiii!

2012.02.23. 22:21 :: dorothy84

Azt hiszem kijelenthetem, hogy az én okos ügyes óvodásom, aki még pár hete annyira cumifüggő volt,hogy már kezdtem azt gondolni, hogy cumival a szájában fog nősülni...LESZOKOTT!

 

Történt ugyanis, hogy vasárnap unokatesóméknál hagytuk a cumit. Volt itthon egy pót, de az kisebb is, és más formájú. Megbeszéltük, hogy nem kell neki estére, el is aludt simán. Másnap az oviba bevittem a pótot és odaadtam az  óvónéninek vészhelyzet esetére. Természetesen azzal a szájában jött haza. Elkértem eltettem, majd másnap is az oviban adták neki oda délben, de haza már cumi nélkül jöttünk, ugyanis kilyukadt. Megbeszéltük,hogy nem kell már neki cumi,mert a nagyfiúk nem cumiznak. Elfogadta,és azóta elalszik cumi nélkül. Nappal sem keresi,de folyamatosan matat a szájánál. Most,hogy beteg biztos jól jött volna,de nem kérte.

Mégis úgy sajnálom. Igazából nem tudom mit. Domit,mert biztos hiányzik neki,csak nem tudja kifejezni,meg,hogy lezárult egy korszak...a babaillatú,cumizós,anyánlógós...nem is a születésnapok a nagy események,hanem az ilyenek. Az első szó, az első lépés, a cumielhagyás,az ovikezdés...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr214188545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása