HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Dávid esete a Sinlaccal

2012.02.04. 14:22 :: dorothy84

Az alapötlet az volt, hogy a Dávidnak megpróbálok adni sinlac pépet. Mégis szilárd, nem tartalmaz semmi olyat ami allergiát,hasfájást okozhat, és 4 hónapos kortól adható babáknak. Így gondoltam én elég lesz a tejcsi estére, és nem kel óránként.

Egy icipici adagot gyártottam. Nagyon ízlett neki, nyitotta a száját, és vigyorgott. Úgy 10kanálnyi lehetett. Utána kicsit szopizott majd szunyált fél órát. Sírva, nyugtalanul ébredt. Felvettem, kicsit sétáltam vele és egyszer csak öklendezni kezdett, majd 2 óriási adagot hányt. Remek!

Gondoltam itt le is tudtuk, de pár perc múlva újrakezdte, akkor már kevesebb volt a hasában,de még így is volt mit takarítani. Aztán úgy 5-10 percenként újra öklendezett, de már üres volt a pocak, így nem jött semmi. (csak krokodilkönnyek) A mellkasomra feküdt,és ott pihengetett egészen fürdésig. Utána még szopizott és elaludt, de az éjszaka nyugodtan telt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr294065529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása