HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Oviban alvás

2012.01.30. 22:32 :: dorothy84

Rengeteget vívódtam, hogy ott altassam-e Domkát az oviban. Itthon nem alszik, és a déli elindulás miatt a Dávid is tiszta nyügi volt, mert ő 11 körül szokott elaludni.

Már kezdtem megőrülni. Mikor nem aludt itthon és hisztis volt akkor tudtam, hogy az oviban alvás lenne a megoldás. De közben megszakadt a szívem, hogy még ennyivel többet is távol lesz. Hogy fog ez a kiskifli elaludni nélkülünk, aki vagy az én, vagy az apja karjaiban képes csak aludni (ilyenkor ő a kiskifli) ,hogy ha ottalszik több időt tölt az oviban jobban megismerik a társai, ő is jobban megszokja a rendszert, de ha meg itthon vagyok miért hagyjam ott. Ilyen gondolatok keveredtek a fejemben, de elhatároztam, hogy az első naptól a szünet után ott fog aludni, és mikor ébred negyed 3-kor én már ott leszek. Ha elhoznám délben 1-nél előbb soha nem kerülne ágyba, és ha a Dávidtól el is tud aludni, akkor is későig alszik, este nem akar lefeküdni, délután besötétedik mire elmennénk valamerre. Ezért PONT! Marad az oviban. Első nap sírt nagyon, második nap csak pityergett. Én a folyosón vártam hogy mi lesz  a fejlemény, ha nagyon sír,akkor szólnak. Másfél hétig nem aludt, csak csendben feküdt. A második hét szerdán arra mentem, hogy DOMI ALSZIK. Békésen szunyált a kis ágyon. Tündéri volt, örültem, hogy sikerült.

De még mindig nem vagyok biztos, hogy helyes döntést hoztam, mert azóta nem akar oviba menni, és azt kérdezgeti, hogy ott kell-e aludnia. És mivel ébresztik(ehhez ő nincs hozzászokva) nagyon nyűgös, sokszor sírva hisztisen ébred, és még otthon is hisztizik.

A Dávid is alakított, most épp akkor nem alszik amikor korábban Domiért mentünk, hanem alszik reggel, és dél körül lefekszik aludna 3-ig, ha nem kéne indulnunk az oviba...

Szólj hozzá!

Címkék: óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr183978362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása