HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ovihelyzet

2011.06.19. 20:56 :: dorothy84

Az utolsó feljegyzés az oviról talán még a nyilt nap volt. Azóta kiderült, hogy mivel Domka novemberi, igy hátrányos helyzetű, mert akik betöltik a 3. életévüket szeptemberig,ők feltöltik a jó helyeket, és mi csak akkor kezdhetünk ha marad hely.

Sok utánajárás, és variálás után maradt egy viszonylag jónak tűnő csoport. Az óvónénikről jókat hallottam, és a nyilt napon is pozitiv tapasztalataim voltak. Egy anyukától hallottam, hogy keveset foglalkoztak a gyerekkel és neki nem tetszett a csoport, de más okból vették ki a kisfiút. Nem baj, a véleményekre nem adunk, ha Dominak teszik akkor belevágunk.

Először is azon aggódom, hogy miként érinti az öcsi érkezése, meg akar-e válni tőlünk, vagy maradunk a közös délelőttöknél. Vele már túl sok gond nincs, de azért a téli hosszú napok elég unalmasak, biztos jobban érezné magát közösségben. Eleinte csak 3-4 órát töltene itt, és minden attól függne, hogy szeretne-e egész napos lenni, vagy megelégszik ennyivel. Véletlenül sem szeretném azt az érzetet kelteni benne, hogy oviba passzoltam, és a kicsivel foglalkozom egész nap, de ha itthon van is megszakadna a szivem, ha unatkozna miközben én szoptatok, pelenkázok.

Mindemellett ott vannak a közösségi betegségek, ami egy pár hónapos babának a legkevésbé sem hiányzik, ha folyamatosan két taknyos orrot kell törölgetnem akkor én vetek véget az őszi-téli ovizásnak.

Meglátjuk....

Szólj hozzá!

Címkék: óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr972998452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása