HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

A legkisebb ugrifüles

2011.03.18. 22:12 :: dorothy84

Sok infom nincs róla. A 12.héten láttuk utoljára. Kicsit mocorog, biztos jól érzi magát.

A cukorterhelésem "tökjó" lett, jövő héten megyek AFP-re.

Van egy névötletünk...Budavári Dávid

Nekem még kicsit idegen. tetszik a Dávid név, de nem tudom elképzelni, hogy milyen lesz, hogy illik rá a név. Dominak bejön az ötlet és apának is, csak én variálom túl.

A listán van még a Levente, Barnabás, Gergő. (Nekem tetszik a Zsombor, Csanád de apának nem) Apánknak tetszik a Viktor, hát ez nekem totál idegen. Még a Milán is egy közös ötlet. Meglátjuk, talán marad a Dávid, ha meglátom az UH-n, és illik rá. De az is lehet, hogy más van a lába között.

Szólj hozzá!

Címkék: kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr532751530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása