HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Óvoda kóstolgató

2011.03.01. 13:39 :: dorothy84

Domi novemberben kezdi az ovit, így most áprilisban kell beiratni. Ezen a héten vannak a nyílt napok,minden nap oviba járunk. Egy percet sem késünk, és utoljára jövünk el:) Imádjuk! Én alapban nagyon szeretem ezt az ovis korosztályt, Dominak meg tetszik a pörgés, és a sok játék.

Tegnap még én vezettem be a csoportokba, mutattam neki, hogy itt hét csoport van, mindegyiknek más a neve, és nagyon nagyon sok gyerek van bent 2 óvónénivel.

Mindenhol fél órát töltöttünk. Nagyon különbözőek a szokások, a gyerekek, és az óvónénik is egy ovin belül. Volt ami nagyon tetszik, és volt ami egyáltalán nem, és csak azért nem jöttünk ki 5 perc múlva, mert igyekeztem illemtudó lenni. Domival egyetértettünk abban, hogy az első 2 csoport a befutó.

Eredetileg én a másodikba szerettem volna iratni, de az új tapasztalatok alapján kicsit elbizonytalanodtam. Ettől függetlenül valószínű, hogy maradunk az eredeti tervnél. Ma végigjártuk a maradék 3 csoportot is,holnap maradunk a kedvenceknél és kicsit kérdezősködök, valamint figyelem Domi reakcióját, kötődését az óvónőkhöz. Nagyon különböző személyiséggekkel találkoztam, van aki szeretettel fogadott minket, de olyan is aki le sem sz..ta, hogy nyilt nap van:) Van csendes, mosolygós, és nagyszájú:) Az egyik előnyben részesíti a zenét, más inkább kézműveskedik a gyerekekkel, kinek mi az erőssége. Ezt próbálom kideríteni, hogy Dominak mihez van kedve. Egy biztos nem szereti a hangos csörgő-zörgő dolgokat, felizgatja a kiabálás, az erőszaktól pedig egyenesen kiborul.

Ma érte egy kis atrocitás a kiválasztott csoportunkban, egy kisfiú elvett tőle egy teherautót, erre őrületes bőgésbe kezdett. csak egy fél doboz Celebration-nel tudtam megvigasztalni:):) De miután leküldött pár csokit, már semmi baja nem volt.

Iszonyatosan elfárad, 3-4 órákat alszik délután, és este sem kell ringatni. Ezt is meg kell szokni.

Ma már nagyon otthonosan mozgott, egyedül indult be egy csoportba, és a végére kívánságműsort tartott, hogy épp melyikbe menjünk.

Nekem sem volt menekvés  a kiscsajok fantasztikus frizurát kreáltak a fejemre, alig bírtam rendbe szedni magam, még jó, hogy volt sapkám.

Nagyon élvezi, kár, hogy csak egy hétig tart, de novembertől mehetünk minden nap 4 évig, addig élvezzük az együtt tölttt időt, és gyakoroljuk amit az ovira tudni "kell"!

Szólj hozzá!

Címkék: óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr62701197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása