HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ekcéma

2011.01.11. 21:56 :: dorothy84

Ez egy végeláthatatlan történet az életünkben. Eddig valamiért nem írtam róla, talán, mert felidegesít.

Domival kezdtük pár hetesen még  a Heim Pálban az arcán lévő ekéma kezelését. Bőrgyógyász jött, adott krémet, és meggyógyultunk. De itt nincs pont, mert ez az ekcéma minden ősszel visszajön, mostanra már kiírthatatlan, makacs, és csúnya. Volt pár hétig csupa vörös, viszketős, aztán száraz, majd újra belobbant. Végigjártuk az összes bőrgyógyászatot, most egy alapos kivizsgálás kezdetén tartunk. Találtunk egy kedves bőrgyógyásznőt, aki nem adta el nekünk a kozmetika- és gyógyszeripar összes termékét, hanem góckutatást javasolt. Kaptunk egy enyhén szteroidos kenőcsöt, és vérvételre, fogászatra, és fül-orr-gégészetre kell vinnem a Manót. A vérvételen túlvagyunk. Szörnyű volt, szegénykém teljes erejével próbált szabadulni, és ordított ahogy bírt. Én is megkönnyeztem, nagyon nehezen bírtam lefogni.

A laboreredményen nem látszik semmi rendkívüli, most következik a fogászat.

Szólj hozzá!

Címkék: ekcéma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr392577613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása