HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Domi véleménye a kistesóról

2011.01.10. 15:00 :: dorothy84

Nem akartuk neki korán elmondani, de ő  mindenhol ott van, hallgatózik, memorizál, és véleményt alkot.

Végül elmondtuk neki, hogy lesz kistesója, mert ha most valami mégsem jönne össze, akkor is lesz tesója előbb-utóbb, ő meg még úgysincs tisztában a dolgokkal, hogy mennyit kell várni, és egyáltalán ki is az a kistesó.

Meséltem neki, hogy majd anya hasában fog növekedni, és megnéztük együtt az Élet anyaméhben című film egy kis részletét. Azt még nagyon nem tudja elfogadni, hogy az én hasamba hogyan kerül egy baba, de az a gondolat tetszik neki, hogy kicsi sírós baba lesz.

Egyik este idétlen hangon vinnyogott. Kérdeztem, hogy mit csinál, azt mondta sír, mint a kisbaba. Egyből leesett, hogy a testvérére gondol, meg is kérdeztem, hogy mit fog csinálni, ha a kistesó így sír.

Válasz: Adok neki Mikuláscsokit!

Én jót nevettem, és visszakérdeztem, hogy Mikuláscsokit?

Erre ő elgonolkodott, és helyesbített. Neeeem! Kukoricát!

Na ezen mégjobban nevettem majdnem kifeküdtem, hogy honnan vesz ilyen szövegeket.

Megtalálta a babakádat, amiben meg kellett (délben!) fürdetni, és mondta, hogy a kistesóval ebben fognak fürdeni.

Azt hiszem szeretne, egy játszótársat, de nem egy kis újszülöttre gondol, aki eszik-alszik egész nap.

Szólj hozzá!

Címkék: kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr712574239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása