HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Őszi mulatság a Napsugár Oviban

2010.10.08. 20:33 :: dorothy84

Ma voltunk először a leendő ovinkban Őszi Mulatságon.

Sajnos fényképező nem volt nálam, mert reggel ottfelejtettem tornán (hmmm), de ha Domi már ovis lesz, nem követem el ezt a hibát.

Minden csoport kipakolt, és készültek valamivel. A szülők sütöttek, szendvicseket készítettek, az óvónénik kézműveskedtek a gyerekekkel, volt ugrálóvár, akkumulátoros kisautó, és bábelőadás.

Kicsit későn érkeztünk, mert Domi 4 körül szokott ébredni, így a bábelőadásra nem mentünk be, mert az udvaron rengeteg tennivalónk volt. Kipróbáltuk a mászókákat, vettünk lufit, és megkóstoltuk a sok finomságot.

Csináltunk Domival egy papír tököt. Én bénáztam, ő figyelte. A sláger egy kisautó volt, amivel sajnos csak egy kört lehetett menni, volt nagy sírás. Az ovisok már megértik ezt a szabályt, az én kisfiam sajnos nem.

Nagyon aranyos ez az ovi, és találtam egy szimpatikus csoportot, tündéri óvónénivel. Remélem sikerül ide beiratkoznunk márciusban.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekprogram

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr692357008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása