HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Mit mond még...

2010.09.29. 22:10 :: dorothy84

Estére mindig elfelejtem, pedig olyan jókat röhögök...

Viszi az apja pólóját a mosógépbe, azt mondja: Mosok!:):)

Ott van: Ottam

Halacska: hacsaka

Katica: Kicaka

Hátrafelé megy a motorral: Tojatok!

"Autó tojat"

Kéjek kakajót! Kéjek amáját(almalét)!

Elvesznek tőle valamit,azt mondja: Köszi!

"Kutyus nézi kikut!" A kutyus nézi a vonatot:) "Bundi is nézi"

Domi kezdi helyesen használni a szem.névmásokat és a ragozás is néha megy, de annyit téveszt, hogy már én is néha hülyeségeket mondok. Ma kérdeztem tőle, hogy Iszunk, Te is? Teljesen megkavar egész nap egy alig beszélővel kommunikálni. Kezdem magam úgy érezni, mintha nem az anyanyelvemen beszélő gyerekkel kéne együtt laknom. Vagy erős akcentussal beszélné a nyelvet. Mikor már a lila helyet jiját mondok...

Akármit mond, addig ismételgeti, míg én is utána nem mondom 3x. Na, most ő tudja néhány mesefigura nevét (Bob mester madárijesztő) én meg nem. Ismételgeti és néz rám. Mondom Aha! Megint mondja! De akkor sem értem, csak ismerős a hangzása...(most néztem meg Piffnek hívják és az I betűt értettem is, naa jó szülő is holtig tanul)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr352333350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása