HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Domi diéta

2010.05.21. 14:10 :: dorothy84

Tanulhatnék a kisfiamtól, hogy mikor mit egészséges enni, de én egyelőre csak kesergek rajta, hogy ennyire keveset eszik. Válogat, vannak napszakok, hogy semmit nem fogad el, és az édességet minden formában utálja.

Hogy lehet pont nekem ilyen gyerekem, aki az evésnek soha nem tudott ellenállni, és nem csak erről az oldalról szeretem a kajákat, hanem főzni és sütni is.

Nagyon imádjuk a sütiket, egy héten többször is készítek valami édességet.

Domi ezzel szemben nem hajlandó sem sütit, sem csokit fogyasztani. Régen a kekszet szerette, de már csak hurcolja a kezébe, aztán egyszer csak megtalálom a konyhapulton, vagy a földön, hogy letette. Max egy kis harapás hiányzik belőle. A pogácsát, a kukit,és a ropit elnyammogja.

Mikor kicsi volt imádta  a gyümölcspüréket, de már azt sem eszi meg. Kezdem feladni,pedig mindig arra vágytam, hogy egyszer lesz egy gyerekem akinek a kedvéért süthetek. Hát Domit nem hatom meg.

Lehet, példát kéne venni róla, kevés édesség, sok mozgás...én fordítva élek:):)

Szólj hozzá!

Címkék: kajaügyek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr362020727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása