HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Bubu öl

2010.04.15. 21:14 :: dorothy84

Van egy szomszéd kiskutyus, Bubunak hívják. Domi ma gyakorolta, hogy Bubu Bubu, aztán hogy ul, ul, Egyszer sikerült is összerakni, hogy Bubu ul, aztán délután mikor újra kértem, hogy ismételje, ez lett belőle: Bubu öl!:)

Ha egy kutyu épp a dolgát végzi az utcán odaáll mellé, berogyasztja a térdét, kinyomja a fenekét, hátra teszi a kezeit, és azt játsza, hogy ő is kakil, vagy pisil.

Mondja még: Bogár, eszel, Lőrinc (Lőisz)

Ha valamit megcsinál, kinyit becsuk, a helyére rak, akkor mondja, hogy "Na!"

Ma ment a ninós, hallani akarta, én épp beszéltem hozzá, és rámszólt, hogy "Cccct", közben az ujját a szájához tette.

Mutatja még, hogy stik-stik!:)

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr621924780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása