HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Lemaradtam...

2010.02.19. 14:12 :: dorothy84

Nem volt időm írni, mivel jobb idő lett, sokat jövünk-megyünk. Igyekszem pótolni a doktornéninkről, a acrodermatitis papulosa vírusról (elnézést, hogy káromkodom) a kis barátokról, a csavargásról az önálló evésről, a maszatolásról, az "Ikejáról", a rohanásról, az ekcémáról...kb. ezekről szóltak az elmúlt napjaink.

Szóval Dominik betegségét-állítólag- egy vírus okozta, aminek a neve Acrodermatitis Papulosa. Húúú leírtam újra. Szóval ettől az "acro izétől" olyan rettenetesen nézett ki a bőre, hogy egyik éjjel arra ébredtem, hogy Bubu szörnyen vakarózik. Reggel látom ám, hogy csupa hólyag, szárazság a válla, és az oldala. Visítva hívtam a börgyógyászatot, hogy a szuper kenőcsük semmit nem ért, pár napra csökkent az ekcéma, de most iszonyúan néz ki a gyerek. Hát biztos nem jól kentem, és persze ééén vagyok a hibás, na meg a gyerek, minek ekcémás, majd áprilisban megnézik! Áprilisban? Addigra levakarja a bőrt magáról. Mikor mondtam, hogy köszönöm, akkor rakom a gyereket a kocsiba, és visszük a Heim Pálba, egyből változott a hangnem, és fél óra múlva fogadtak minket.

Ránézett a doktornő, és azonnal megállapította ezt  a vírust. Gyanítom, hogy miután letettük a telefont megnézte a gépben, hogy kiről is van szó, érezte, hogy bűnös, félre kezelte  a gyereket, vagy nem vett észre valamit.Mire odaértem, azonnal mondták mi baja, emlékezett a kezdődő kötőhártyára, és a hasmenésre. No comment. (mellékesen megjegyezném, hogy a korábban javasolt 3800-Ft-os testápolót akkor most ne használjuk)

Ez egy olyan vírus, ami 3-8 hét alatt megy át a gyerekeken, és pontosan ezeket  tüneteket produkálja.

Kaptunk fenistil cseppet, és valami  krémet, így már csak csúnya, de nem viszket.

Szerintem még lesz folytatása a dolognak, de az pozitív, hogy megjött az eredmény a széklete negatív.

Dominik mostanság...

Sokszor önállóan eszik, de iszonyúan maszatol.  Ma a homlokára kente a rakott krumplit, akkor mondtam, hogy na elég lesz!

Megterveztem a Dolgozósarkot Dominak, bár ma sikerült a kisasztalnak kitörni a lábát. Dominik ránehezkedett, és keményen két csavar tartotta, így 3 lábú lett. Találtam Ikeás fali zsebes tárolót, fölé kap egy mágnes táblát. Vettem filceket is...hát hiba volt:)

Végre jön a tavasz...én már úúúgy várom. Mikor suliba jártam, mindig elővettem a tavaszi ruhákat 10 fokban, így csalogattam a tavaszt. Korábban nem jött, max. megfagytam pár reggelen.

Ennyit röviden, mert vár a konyha, és az ébredező maszatkám.

 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr651773191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása