HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Most ez megint mi?

2010.01.27. 22:51 :: dorothy84

Dominik szerencsére nem az a betegeskedő típus, még soha nem volt olyan igazán beteg. Szerencsére! Kopp-kopp!

A hasmenése (napi kb. 4x kakil,kis mennyiséget, ebből 1-2 hígabb) még mindig fennáll. A vállán pici ekcémás szerű tünetek, és ma elkezdett folyni az orra. Szerintem holnap meglátogatjuk az  doktornénit.

Ez a hasmenés dolog már többször előfordult, a nemalvással párosítva mindig felveti bennem valamiféle ételallergia gyanúját, de amikor a doktornéninknek említettem, elég csúnyán nézett rám. Bár érdekes, hogy kap tejet, és azokon a napokon mikor jól bereggelizik, kap tejet, és szépen ebédel, vacsizik, jól is alszik.

A  diétát ma jobban tartotta, alma, banán, sós keksz, kicsi krumplileves. A tápszert issza, szerintem ezekre a napokra beszerzek laktózmenteset, ne terheljük még ezzel is. Bár tuti nem issza meg. Ismerem! A normaflort csempésztem a teájába, és a Ferrum Phosphoricummal is próbálkozunk. Holnap a homeos vonalat is megcsörgetem, nem hagy ez nyugodni.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr151707899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása