HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ágyában alszik

2009.12.28. 13:17 :: dorothy84

Gondoltam én, hogy nem kivánkozik 18éves koráig az anyja mellé egy gyerek, csak türelem kell hozzá. 7 hónapos kora óta először, a -mostmár nagyfiússá alakított- ágyában szunyál. Igaz, hogy ez még csak a délutáni alvás, de már egy lépés a nyugodt éjszakák felé. Azért izgulok. Mennyit alszik, nem esik-e le, megijed-e ha felébred?! Mindig benézek, de alszik, mint  a bunda. Lehet, hogy csak túlaggódom, már annyira megszoktam, hogy mellettem van, hogy nem tudok tőle elszakadni. Azt szoktam mondani, hogy kevés volt az egy év, hogy megszokjam, hogy ő már nem az én részem, hanem egy önálló emberke. Mikor 10hónapos volt, meg is jegyeztem, hogy már többet volt kint, mint bent:):):)

Ha újból kezdeném nem aggódnék a nem alvó gyereken, hónapokig küzdöttem, hogy ne aludjon velem, mert mások szerint ez milyen rossz (kinek?), előbb-utóbb úgysem igényli már. Gondolom ha hozza majd a csajokat haza buli után, akkor nem mellém fog lefeküdni:) És nem a tápszert fogja éjjel vedelni.:):)

1 komment

Címkék: alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr991628135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dori3 2009.12.29. 13:48:20

Szia!
Örülök, hogy bejelentkezté! Tényleg nagyon sok a hasonlóság - úgy látom, még mi is egykorúak vagyunk (1984) :-) Igaz, mi egy Hannával többen vagyunk - és ez eléggé meghatározza a napokat!
Nálunk most kezdik, hogy éjjel mellénk kéreckednek. Pedig karácsonyra kaptunk nagyon szupi utazó ágyakat, mert annyit jövünk-megyünk! Remélem ez a 7 hónapos határ, amit te írtál, az nálunk nem lesz ilyen éles, mert ha két gyerek bebújik az ágyunkba, akkor minket gyakorlatilag kiszorítanak.
Majd olvasgatlak Titeket - úgy látom, te is gyakran írogatsz. Kellemes Ünnepeket kívánok Nektek!!
Dóri
www.hannadominik.blog.hu
süti beállítások módosítása