HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Dominik Karácsonya

2009.12.24. 22:54 :: dorothy84

Tegnap este apával feldíszítettük a fát Domka reggel mikor felébredt és meglátta akkor az első reakció az volt, hogy Hmmmmmmmm! Állt a fa mellett és ezt 2-3x elmondta, kicsit megérintette, de nem bántotta. És akkor jött egy furcsa gondolata. Elsétált az erkély ajtóhoz, és kinézett, hogy ott van-e a fa, ami előző nap összekötve kint volt. Nem akartam hinni a szememnek, hogy ilyen eszébe jut, egy ilyen pici gyereknek. Utána még "hmmm-getett", és megfogta az egyik gömböt, közben mondta, nem-nem-nem! Tudja, hogy nem szabad, de azért kicsit megtapogata. Azóta itt játszunk a fa körül, eszébe sincs megfogni.

Ajándékosztás csak délután volt, mert egy jórészét az ajándékainak már előre megkapta. Mikor lefeküdt este összeszereltem a kisasztalt és székeket amit kapott a mamáéktól, nagyon aranyos, tegnap az üvegasztalon gyurmáztunk és gondoltam rá, hogy jó lenne egy saját kis asztalka. Hát, a Jézuska ezt meghalotta, és a mamáékkal elküldte.

Szent Estét a tesóméknál töltöttük, Domi szerintem-remélem mások szerint is-nagyon jól viselkedett, egész este hang nélkül játszott.

 

Glitter Photos

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr381621515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása