HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Beteg

2009.11.04. 16:59 :: dorothy84

Nem mászunk ki ebből a takonykórból. Estére Dominik iszonyatos ugatásba kezdett, reggelre olyan hang jött a tüdejéből, mint a sípolós játékból. Elvittem a doktornéninkhez,hátha ő hall valami furcsát odabentről, de a tüdejét tisztának találta, a torka sem vészes,  kaptunk egy rakat köptetőt, orrspayt, mire mindegyiket bevesszük, Domikám már nagyon begurul. Kiskanál, nagykanál, fecskendő, 1csepp-2csepp.

Szedi a Siropent-Calcium-Fenistil hármast, és homeos-gyógynövényes cuccokból a Sinupret szirupot, és szipkázzuk z Euphorbium orrcseppet. Állítólag az előbbi kitágítja  hörgőket, így nem fulladozik itt nekem, mint tegnap éjjel, a sinupret meg felszakítja  váladékot.

Az orrszívásról: Tudjuk, hogy fontos, na de hogyan? Én mint korábban írtam, nem szimpatizálok a porszívós változattal, nekünk bejött a Bébé Comfort kézi. Az eszköz mindegy is, csak a módszer nem egészen. Helyesen így néz ki:Egyik orrlyuk befúj Nasivin NaCl oldattal, vagy ezzel a homeossal ami nekünk van. Ezt befogjuk, és a másikat szívjuk, majd csere. Eddig én sem ígycsináltam. Na mindegy! Majd ezután!

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr31499608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása