HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Étlapon a tejtermékek

2009.08.14. 13:41 :: dorothy84

Amikor a 8 hónapot betöltöttük,megpróbálkoztunk a tejtermékekkel. Sajt, túró, joghurt.

Először a főzelékre reszeltem sajtot, szerintem észre sem vette. Az első nagyon finom túrós tízórai a gyümölcsös túrókrém volt. Tettem hozzá őszibarackot és egy kicsi banánt. Nagyon nagy sikere volt. Mivel Domka kedvence az eper-miért is ne, amit éppen nem ehet- rendszeresen veszek neki epres bébiételt, abban ugye nincsenek az allergiát okozó magocskák. Ha ezt keverem túróba, vagy natúr joghurtba, abból tuti egy szem sem marad.

A múltkor még apa is megjegyezte, amikor a boltban a joghurtot pakoltam a kosarunkba, hogy nem lehetne-e inkább otthon készíteni olyan epres joghurtot, mint múltkor. Hát, mondom nem mert eper a kertben most nem érik, bébiételt, meg elég Domkának venni, nem szeretnék az egész családnak.

A túrórudinak nem vagyok híve, azért néha egy falatot kap az enyémből. Igaz, nem rajong érte, mert nem olvad el a szájában, és fuldoklik tőle. A Danoninot szoktuk néha reggelire enni, bár azt neki gyárthatnák 2dl-es kiszerelésben is.

Próbálkozunk a darabos ételekkel, bár fogunk még nincs:) Kicsit fűszerezem is amit főzök neki, de csak finoman, ahogy a bébiételes üvegekről ellestem.

Gyümölcsöt nem igazán akar enni, pedig szezonja van. Gondoltam, kitalálok valami trükköt. Meghámozom és egészben adom. A puha gyümiket, mint a körte, barack szépen körberágcsálja, csak úgy szórakozásból uzsi, vagy tízórai után. Így nyugodt vagyok, mert a vitamin szükségletet kielégtettük, ha nem is ivott eleget, ebből egy csomó folyadékhoz jut, és közben rágni tanul.

Szólj hozzá!

Címkék: hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr471309173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása