HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Alvásvizsgálat

2009.08.12. 21:15 :: dorothy84

Már a 6. hónapban jártunk, Domka még mindig 5x, 6x ébred éjszaka. Nem is lett volna baj, ha felébred, de sírt, dobálta magát, néha alig lehetett megnyugtatni. Arra gondoltam ez nem egyszerű hiszti, és biztos ami biztos elvittem a Madarászba alváslaborba. Alapjában két dologból indulnak ki. Egyik a rossz szoktatás (általában itt meg is oldódott a probléma) a másik a tejallergia. Ez a két leggyakoribb dolog amitől egy baba ébredhet éjszaka. Mivel nálunk (akkor még) a rossz szoktatás kizárható volt, mivel nem ringatva, nem cicin, vagy babakocsiban aludt el, hanem az ágyában egyedül, így maradtak az egyéb tényezők. Az alapján amit elmeséltem, a doktornő tejallergiára gyanakodott,és emiatt fájhat a pocija. Megbeszéltük, hogy egy éjszakára bent maradunk alvásvizsgálaton. Dominiket beöltöztették földönkívülinek, mindenhonnan valami vezeték lógott szegénykémből. Volt ott EKG, pulzus, oxigén szint mérés, nézték, hogy bukik-e, mikor milyen fázisban alszik, és ki tudja még mi...

Természetesen semmi komolyat nem találtak. Legalább kizárhattuk a legrosszabat, hogy fáj valamije.

Átalakították az étrendjét, először megpróbálkoztunk egy tejmentes tápszerrel, de ezt nem volt hajlandó megenni. Nem adtam neki semmi puffasztó zöldséget, és nagyon figyeltem az étrendjére. A tejpépeket kiiktattuk, hogy minél kevesebb tejfehérjét egyen. Vacsorára bevezettük a Sinlac pépet, és csak ezután itta a tápszerét. Első pár éjszakán egész jól működött a dolog, de aztán újra egyre gyakrabban ébredt. Mikor már nem volt erőm átvánszorogni az éjszaka közepén, akkor mellém fektettem a hálószobába. Itt sokkal jobban aludt, és ha nyöszörgött is, csak odanyúltam a cumiért, és aludtunk tovább. Nem csak a kényelem szólt az együttalvás mellett, hanem azt vettem észre, hogy várom a hajnal 1-2 órát, hogy Domka ébredjen, és összebújhassunk. Sokszor addig aludni sem tudtam, nem egyszer az ágya mellé ültem, és vártam, hogy ébredjen. Amikor nyöszörgött, már vittem is át, és hihetetlen jó érzés volt, hozzábújva elaludni. Azt hiszem ha én így érzek, ő is hasonlóan lehet ezzel, és talán ezek a bújások, ölelések hiányoztak éjszakánként.

Szerintem ez egy alapvető szükséglet, hogy biztonságban,szeretetben érezzük magunkat éjszaka, csak a kényelem szól a kiságy mellett, aki persze csak így tudja kipihenni magát fektesse kiságyba a gyerekét. Én, mióta összebújva alszunk, kipihentebb vagyok, és nagyon várom az estéket, hogy Domkával aludhassunk.

Szólj hozzá!

Címkék: alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr161305884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása