HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Válogatós 4 hónaposom

2009.08.11. 13:16 :: dorothy84

Dominik annyira élvezte a kóstólgatás, hogy azt gondolta, mostantól csak ilyen édes kanalas dolgokat eszünk. Sokszor a tápszert nem akarta megenni, csak ha kiskanállal adtam neki. Több került az előkére minta szájába, de így legalább elfogadta.Volt, hogy egész nap egy korty tápit sem volt hajlandó lenyelni, mikor délutánra már teljesen tanácstalan voltam felbontottam egy gyümölcspürét. Ekkor falt fel először egy teljes üveggel, azóta sem hagy soha  az alján egy kanálnyit sem.

Át kellett térnünk az ízesített banános tápszerre, de addigra már minden gyártó termékét végigkóstoltuk. Egy dobozig még ízlett neki ,de aztán kezdődött előről a válogatás.

5 hónaposan már este kapott tejpépet. Mondani sem kell, hogy ez óriási sláger lett.

Korainak találtam ezeket a nagy lakomákat, féltem a tejallergiától, és mindeféle emésztési problémáktól, de a kisfiamat semmi nem zavarta, csak tápszer helyett hozzam a kanalas hamit.

Egyik nap nagyon megijesztett, mert reggelre tele lett a teste apró piros pöttyökkel. Rohantunk vele a Heim Pálba  bőrgyógyászatra. Azt hittem ételallergia, de fogalma sem volt mit evett előző nap. Ételnaplót vezettem, de mikor felejtené el az ember lánya beírni, hogy mit evett a gyerek? Persze, hogy amikor baj van. Apró, piros, nem púpos pöttyöcskék voltak, a doktornő szerint a rota elleni védőoltás mellékhatása lehetett. Kaptunk Locoidot, de 2 nap múlva már nyoma sem volt apöttyöknek.

Értekeztem az interneten egy gasztroenterológus és egy dietetikus szakértővel mindkettőnek egybehangzóan az volt a véleménye, hogy nyugodtan egye ami már 4 hónapos kortól adható, csak fokozatosan, és figyeljem az allergiára utaló jeleket. Nálunk semmi ilyen nem volt.

Szólj hozzá!

Címkék: hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr851302678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása