HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Hanna..

2010.04.12. 21:30 :: dorothy84

Ma a rosszidő miatt már nagyon unatkoztunk itthon, ezért felhívtam Judit barátnőmet, hogy átugrunk, Dominik úgyis nagy Hanna rajongó. Nagyon jószövege van a kiscsajnak, nem lehet röhögés nélkül bírni. És tombol a miért korszak. Kiváncsi a miért miértjére is.

Egy kis részlet...

-A Dominak kukija van?
-Igen.
Miért?
-Mert fiú...
-Miért?
-(erre nem tudtam mit mondani) Mert fiú!
- A kukiján, vagy a fenekén kakil?
- A fenekén.
-Miért?
-???
Csend...
- A Dominak nagy kukija van?
-Nem, kicsi.
-MIért?
-Mert kisfiú..
-Apának is kukija van.
(na ebből mi lesz, gondoltam)
-Láttam apát pisilni. Eldugta a kukiját a wc-be, hogy ne lássam.
És ezt fokozta még egy órán keresztül!

 

Szólj hozzá!

Címkék: barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr221916090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása