HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ajándékokról

2009.12.24. 23:11 :: dorothy84

Eddig nem írtam az ajándékokról amiket Dominikkel készítettünk, nem akartam, hogy az illetékesek előre megtudják a meglepiket. Azért leírom, hátha valakinek ötletet adok jövő Karácsonyra.

Bonbon:

20 dkg étcsokit, 4ek tejszínnel, 1 tojássárgájával, 3dkg vajjal megfőztem, és hűtőbe tettem, mikor kemény lett, megkezdődött a bonbon gyártás.2 adagot csináltam. Lett marcipános, mandulába forgatva, likőrös, ami úgy készült, hogy először egy golyót a fagyasztóba tettem, kilyukasztottam a tetejét, beletöltöttem a likört, és betapasztottam, majd vissza a hűtőbe. Ezután csak csomagolni kellett (egyesével 30db-ot) De lehet bele meggyet rakni, mogyorót, és bármibe megforgatni. Én amit vettem fincsi mogyoró otthon kiderült, volt benne egy kukacka, ezért ment a szemétbe:):) Így mogyorós nem készült.

A maradék csokiba( na, ez  a kedvencem) tettem egy kis rumaromát, és mazsolát, beleforgattam diókat, és így ettük este a TV előtt. Annyira finom!

 

Rafaello golyó:

20dkg tejpor

3 dl víz

20 dkg pocukor

20 dkg kókusz

2 van cukor

ezt kell összegyúrni, 1 napig hűtőbe pihentetni, majd golyókat gyúrunk, és kókuszba forgatjuk. A közepébe lehet tenni mandulát. (Én nem tettem, mert elfelejtettem venni:)

 

Ezek a szép kis bonbonok kerültek fémdobozokba.

 

Mézes aszaltgyümölcs:

Mire jó a bébiételes üveg? Hát pontosan erre. Befestettem a tetejüket, az üvegeket megtöltöttem szép rétegekben dióval, aszalt gyümölcsökkel, és felöntöttem mézzel. Lezártam, és szalaggal átkötöttem, kötöttem rá mézes kalácsot.

 

Hűtőmágnes:

Az eredeti ötlet az volt, hogy  Domi kezét gyurmába nyomom, és ezt díszítjük, de nem volt az a mágnes ami elbírta volna a kiszáradt gyurmát, ezért jött a B verzió:

Hullámpapírra, ragasztottam kis méretű képet, és köre ragasztottam dekorációt. Lehet rá tenni gyöngyöt, vagy bármit ami Karácsonyi. A Müllerben minden kapható hozzá! Köszi Csilla:)

 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr841621544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása