HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Elszakadt a cérna...

2010.04.21. 22:03 :: dorothy84

Dominik ma annyira iborított, hogy ilyenre még nem volt példa.

Délelőtt virágokat ültettünk ládába.20x szóltam, hogy ne dobálja a földet, erre ideges lett mikor elhoztam a virágföldtől, visszarohant, felkapott egy lapáttal és beledobta a klíma kültérijének a ventilátorába. Ekkor magam elé állítottam,  és elmagyaráztam, hogy ez elromlik, stb.Gyerünk befelé!!!
Sikítani kezdett, rámcsapott, odarohant az elültetett virágokhoz, és kitépte őket  a földből, majd elszaladt. Odamentem, ordítottam és rácsaptam a kezére.  Mondta, hogy auuu és mutatta a kezét. Ekkor megint rámcsapott, erre felkaptam, bevittem és beleraktam  kádba. Nem tudom miért pont oda, szerintem olyan ideges voltam, hogy azt sem tudtam merre van előre. Egyből lecsillapodott, levetkőztünk, és lemostuk a földet.

Utána egyszerűen nem fért a fejembe ez a viselkedése, mert ez bosszú volta javából, és azt is bántam, hogy kiabáltam, és ráütöttem a kezére. Betettem a babakocsiba és sétáltunk egyet, kellett a nyugalom...

Délután megkéreztük hogy mi volt a virágültetésnél, körbeírtam neki a sztorit, és Domi rácsapott a saját kezére, majd vigyorgott.

Szólj hozzá!

Címkék: dackorszak

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr931941235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása