HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Gyógytorna

2012.05.15. 23:27 :: dorothy84

Nem részletezném, hogy hova és miért járunk neurológiára a Dávid 1 hetes kora óta. A neurológus szerint minden Ok, minden rendelésről elégedetten és boldogan távoztunk. Pár hete kezdtem egyre kevésbé elégedett lenni. Kismaszat mindent időben csinált. Szépen támasztott, majd időben megfordult, és 5-6 hónaposan kúszni kezdett. Először féloldalasan, majd váltott kar-láb verzióban. De ebből valahogy nem akart mászás lenni. Letettem 4kézlábra, így maradt pár másodpercig,de vagy a lábai csúsztak szét, vagy a karját hajlította és visszament alkarra. A mozgásra sem érzett rá, így maradt a kúszás, és fel is áll 7 hónapos kora óta.

A mászásról bővebben itt 

Gondoltam megmutatom Dévényesnek, mi a véleménye, és hát nem túl bíztató. A csípője gyenge, ezért csúsznak szét a lábai. A jobb kezét, ahol születésekor a vállelakadás volt nem használja támasztásra. Valószínű soha nem mászna magától. De jobb később,mint soha, a Dévény biztos vagyok benne, hogy pár alkalom után meghozza az eredményt.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: mozgásfejlődés

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr814515513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása