HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Vírusosék

2012.05.09. 12:05 :: dorothy84

Újabb vírus költözött az otthonunkban...Domi jól viselte, csak egy kis orrfolyás, köhögés, pici hőemelkedés. A Dávid tartotta magát pár napig, majd egyre jobban ömlött az orra, és a köhögése is erősödött. Tegnap este 39 felett volt a láza. Hűtőfürdő és a germicid kúp segített, hogy az éjszaka nyugodtan teljen(fél2-től 6-ig)

Reggel hívtam a doktornénit, de szabin van, így ismét a helyettes "Gyula bácsinál" kötöttünk ki. Legkisebbünk már éjjel sem szopizott, de reggel sem volt hajlandó. A doktor bácsi mindent rendben talált, ha tovább maradunk azt is elhiszem ,hogy nem is beteg ez gyermek. Nem kaptunk gyógyszert. Azon meglepődtem ,hogy a köhögésre sem. Egyébre nem is számítottam sokra, csak a kiszáradástól féltem. Fecskendővel nyomtam a szájába az anyatejet, hogy valami folyadékot kapjon. Majd kora délután komótosan szopizni kezdett, kapott Nurofent, és sokkal jobban lett. Felélénkült, játszani és kúszni-mászni kezdett.

Úgy voltunk vele, hogy figyeljük a pisis pelusokat, ha nem lesz elég vizelete akkor bevisszük a kórházba. De szerencsére mindig szopizott annyit, hogy elég legyen neki,és estére jól betankolt.

Délután nem lázasodott vissza, de az a köhögés...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr844498145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása